Chcesz żeby Twoje dziecko NA PEWNO zdało maturę?

Chcesz żeby Twoje dziecko NA PEWNO zdało maturę?

Dzięki nam będziesz mieć taką gwarancję! 

Jesteśmy tak pewni naszych nauczycieli, że jeśli po naszych korepetycjach Twoje dziecko nie zda egzaminu, zwrócimy Wam pieniądze za wszystkie odbyte zajęcia!

100% z ponad 1000 uczniów,

których uczyliśmy dotychczas, zdało maturę!

Wybór Eureki to wybór sukcesu

Co zyskasz powierzając korepetycje swojego dziecka Eurece?

Gwarantujemy skuteczność zajęć lub zwrot pieniędzy

Jeżeli zgłaszasz się do nas, żeby zdać maturę, to świetnie trafiłeś! Gwarantujemy zwrot pieniędzy jeśli się to nie uda, a byłby to pierwszy raz! Jak do tej pory, wszyscy nasi uczniowie zdali maturę.

Pomagamy osiągnąć bardzo wysokie wyniki egzaminów uczniom, których celem jest jak najlepsza ocena

Eureka, to nie tylko ratunek ucznia na ostatnią chwilę, ale także długoterminowy plan działania dla uczniów wybierających się na prestiżowe uczelnie, gdzie liczy się wysoki wynik na maturze.

Zwracamy rodzicom spokój przed egzaminami dzieci

Masz wrażenie, że egzaminami stresujesz się bardziej niż Twoje dziecko? A może jesteś rodzicem kilkorga przyszłych maturzystów i przeżywasz to co 2-3 lata? Z nami, nie tylko pomożesz dzieciom osiągnąć ich cele edukacyjne, ale odzyskasz spokój i zapomnisz czym jest CKE.

Przejrzysta współpraca

Czego możesz spodziewać się od współpracy z nami?

Wygodne zajęcia online

Prowadzimy zajęcia online w ramach spotkań wideo. Używamy wielu narzędzi ułatwiających prowadzenie zajęć w takiej formie, szczególnie w przypadku przedmiotów ścisłych. Uczeń i rodzic nie tracą czasu na dojazdy, nie przyjmują korepetytora w domu, a zajęcia, raporty o wynikach nauki i rozliczenia dostępne są przez naszą stronę. A co najważniejsze, rodzic jest w kontakcie z korepetytorem i otrzymuje informacje o tym co dzieje się na zajęciach.

Jasna forma rozliczenia

Podpisujemy z rodzicami umowy, wystawiamy faktury i działamy oficjalnie. Dzięki temu rodzic może wziąć fakturę lub rachunek, oraz otrzyma zaświadczenie o odbytych zajęciach. Rozliczenia są w formie płatności z góry za dany miesiąc lub dłuższy okres trwania zajęć.

Kontakt z nauczycielem i doradcą przez cały okres współpracy

Nie zostawiamy rodziców na lodzie. Nasi nauczyciele informują o postępach lub trudnościach w nauce. Nasz doradca, z którym wybierzesz odpowiedni pakiet korepetycji, będzie pomagać w rozwiązywaniu ewentualnych problemów w wygodny sposób, telefonicznie i mailowo. Nie chowamy się za botami, jesteśmy dostępni dla naszych klientów i otwarci na potrzeby uczniów oraz rodziców.

Doświadczenie i wyniki

Doświadczenie nauczycieli

Nasi nauczyciele to w większości młodzi korepetytorzy, którzy mają co najmniej kilka lat doświadczenia w nauczaniu swoich przedmiotów. To dzięki nim możemy gwarantować, że Wasze dzieci odniosą sukces w nauce. Nasi doradcy dobierają korepetytora pod indywidualne potrzeby ucznia, tak żeby cała współpraca przebiegała jak najlepiej i jak najefektywniej.

O tym jak to jest uczyć się z Eureką najlepiej mówią nasi uczniowie i rodzice, którym pomagaliśmy przez lata

Eureka to szkoła jedyna w swoim rodzaju. Nauczyciele mają wiele ciekawych pomysłów i potrafią zachęcić do nauki poprzez indywidualne podejście do ucznia, nawet tych nieco opornych.

Pani Beata

mama maturzysty

Współpraca z Kasią była fantastyczna pod wieloma względami! Umówiłyśmy się na angielski, ale okazało się, że jednak jej serce rwie się do nauki włoskiego od podstaw. Jedyne co wiedziała, to jak nazywają się kawy, bo pracowała w kawiarni, a cała reszta, to była czarna magia. Kasia zaczęła ze mną intensywną współpracę i po dwóch miesiącach była gotowa jechać do Włoch i ćwiczyć podstawy! Udało mi się ją zarazić bakcylem włoskiej kultury, bo nie samą gramatyką człowiek żyje 😉 Dzisiaj Kasia radzi sobie świetnie z włoskim, a my przesyłamy sobie co jakiś czas jakieś ciekawostki znalezione w sieci i pytamy się nawzajem -wiedziałaś o tym?!

Kasia

j.włoski

Polecam, korki z historii prowadzone z pasją i dużą wiedzą.

Oskar

klasa maturalna

Nasza przygoda z angielskim zaczęła się gdy Grześ był w 4.klasie podstawówki. Jego mama zgłosiła się do mnie z problemem blokady w mówieniu, braku pewności siebie i ogromnego lęku przed angielskim. Współpracowaliśmy ze sobą przez ponad cztery lata, a w tym czasie Grześ przeszedł niesamowitą drogę, wykonał masę pracy i oswoił się z angielskim, przestał się bać, zaczął się swobodnie wypowiadać i co najwspanialsze zaczął wyszukiwać dowcipy po angielski i na każdej lekcji zaskakiwał mnie coraz to nowszymi żartami. Największym sukcesem dla mnie było, to że angielski nie jest już dla niego przykrym obowiązkiem szkolnym, ale świetną zabawą. Dzięki naszym zajęciom, Grześ znalazł motywacją i odwagę, żeby opanować słówka i robi wielkie postępy!

Grześ

j. angielski

Jurek był jednym z ósmoklasistów, którzy bardzo ucierpieli w okresie nauki zdalnej. Szkoła okazała się niezdolna do przeprowadzenia zajęć grupowych online w taki sposób żeby dzieci zapamiętały cokolwiek z przerabianego materiału. Dodatkowo, tuż po powrocie do nauki stacjonarnej nauczycielka matematyki odeszła ze szkoły i w ciągu roku nauczyciel zmienił się czterokrotnie. W pewnym momencie matematyki uczył biolog, który czytał z podręcznika nie rozwiązując na tablicy żadnych przykładów. Na pół roku przed egzaminem, Jurek wybrał liceum. Okazało się że potrzebuje wysokiego wyniku na egzaminie ósmoklasisty. Z powodu częstych zmian nauczycieli nie zobaczył egzaminu próbnego aż do początków ósmej klasy. Test próbny zdał na 40%. Na teście głównym skończyło się na ponad 80% dzięki naszej pomocy. Nadal współpracujemy, Jurek uczy się w klasie mat-fiz i planuje studiować architekturę. Jego problemy z matematyką wynikały wyłącznie z braku odpowiedniej pomocy i ukierunkowania w nauce.

Jurek

matematyka

Szkoła Eureka, wymiata! Pozytywni nauczyciele i zero nudy! Polecam z całego serca.

Magda

II rok technikum informatycznego

Najfajniejsze zajęcia prowadzimy z uczniami, którzy rozumieją pewną prawdę. Wiedza jest jedna. Podział na humanistykę, nauki ścisłe, języki, to tylko podział. Taką uczennicą okazała się Nina. Oboje rodzice pracują w firmach IT. Jak to często bywa nawet najlepsi eksperci nie zawsze potrafią podzielić się swoją wiedzą, zwłaszcza z osobami które zaczynają uczyć się całkowicie od zera. Nina zgłosiła się do nas z jasnym celem. Chciała nauczyć się podstaw informatyki na tyle dobrze żeby być w stanie czerpać z wiedzy swojego taty, inżyniera pracującego dla Google. Nauki informatyki, szczególnie programowania podjął się jeden z naszych nauczycieli, dla którego lekcje z Niną szybko stały się wyczekiwanym momentem w tygodniu. Tymczasem zainteresowania Niny nie ograniczają się do programowania. Pragmatyczne umiejętności nie wykluczają zainteresowania literaturą i tworzenia własnych tekstów. W Eurece mamy solidny zespół pisarski, plany literackie rozumiemy jak mało kto.

Nina

informatyka

Mogłoby się wydawać, że historia nie jest priorytetem dla osoby uczącej się w technikum informatycznym ze specjalizacją programistyczną. Tak było w przypadku Piotrka dopóki w czwartej klasie nie zmieniła się jego nauczycielka tego przedmiotu. Pani profesor, zaprzyjaźniona z dyrekcją, mogła wymagać od klasy uczniów nie zdających nawet matury z historii poziomu oscylującego między rozszerzeniem, a olimpiadą. Klasówki wymagały nauczenia się na pamięć ogromnych partii materiału. Piotrek, który chciał skupiać się na nauce programowania musiał zapamiętywać przydomki niemieckich władców z dynastii Ludolfingów. Zmiana klasy była niemożliwa, tylko ta jedna grupa miała odpowiedni profil. Po rozmowie z Piotrkiem i jego rodzicami uznaliśmy, że wroga którego nie da się pokonać trzeba polubić. Okazało się, że mechanizmy polityczne średniowiecznej Europy mogą być ciekawe, o ile rozmawia się o nich z kimś kto chce pomóc i pasjonuje się tematem. Piotrek zdał maturę w 2021 roku i od niedawna praktykuje jako programista. Przyjaźnimy się do dziś, podejrzewam, że może być najlepiej znającym historię młodym informatykiem w Polsce.

Piotrek

historia

Bardzo podobają mi się zajęcia z informatyki. Daniel - nauczyciel, jest entuzjastycznie nastawiony do tego co robi i widać, że zależy mu na przekazaniu wiedzy w zrozumiały sposób. Zna sporo ciekawostek, łatwo się z nim dogadać, a treść zajęć jest zawsze interesująca. Dużo wyciągam z tych lekcji i mam ochotę przychodzić na kolejne. Na początku informatyka wydawała mi się niezrozumiała, nie wiedziałam czy to co robię ma sens. Na początku to czego się uczymy może wydawać się mało użyteczne, jednak na tych zajęciach przekonałam się, że to nieprawda.

Weronika

II klasa liceum

Daniel zawsze mówił o sobie, że jest umysłem ścisłym. Nauka historii nie przychodziła mu łatwo. W szkole otrzymywał nudną, trudną do przetrawienia narrację prosto z podręcznika. Wydarzenia nie budziły w nim żadnych skojarzeń, a Daniel potrzebował wzorca żeby zrozumieć wewnętrzną logikę procesów historycznych. Na pomysł użycia Excela do nauki historii wpadł sam. Obejrzałem arkusz w którym użył formuł żeby łatwiej obliczać czas trwania zjawisk historycznych od ich rozpoczęcia do zakończenia i zrozumiałem, że mamy rozwiązanie. Dzisiaj Excel ma ponad 50 zakładek, a Daniel który za kilka lat będzie znakomitym programistą bez problemu porusza się w historii średniowiecza. Tworzenie własnego systemu okazało się świetną mnemotechniką, która oswoiła groźną dotychczas historię.

Daniel

historia

Aleksander i Mateusz byli dla mnie jednym z największych wyzwań jakich podjąłem się w swojej pracy korepetytora. Dwóch braci, obydwaj w szkole sportowej, z dużym zacięciem podchodzili do pływania i lekkoatletyki. Gorzej było z językiem polskim. Ten ostatni szybko stał się koszmarem kiedy okazało się, że przez lektury i rozprawki mogą nie dostać się na AWF. Na próbnej maturze dostali odpowiednio 22 i 24%. Zaniepokojeni, poprosili rodziców o zorganizowanie korepetycji. Rozpoczęliśmy zajęcia w styczniu na cztery miesiące przed maturą. Obydwaj uczniowie byli bardzo zmotywowani i nie chcieli żeby klęska na maturze przekreśliła ich marzenia o sporcie. W 90 godzin omówiliśmy wszystkie lektury, napisali po 20 próbnych rozprawek na głowę, powstały plany ponad 60 wypracowań. Mateusz nawet polubił mitologię grecką. Wystarczyło porzucić Parandowskiego i przerzucić się na Graves'a, który nie cenzuruje helleńskich mitów. Skończyło się na 78 i 86 procentach na maturze i solidnym wejściu w sportową karierę.

Aleksander i Mateusz

j.polski

Tylko kilka kroków dzieli Cię od startu!

Jak wygląda współpraca z nami?

Krok 1

Pierwszy kontakt

Umawiasz lekcję próbną on-line z naszym konsultantem lub kupujesz ją na naszej stronie.

Krok 2

Lekcja próbna

Dobieramy odpowiedniego nauczyciela na 45 min. lekcję próbną.

Krok 3

Formalności

Po odbytej lekcji ustalasz szczegóły dalszej współpracy np. liczbę zajęć w tygodniu i terminy oraz podpisujesz umowę.

Krok 4

Start regularnych zajęć

Rozpoczynasz zajęcia, a my dodajemy Cię do grupy na Whatsappie z nauczycielem i doradcą.

Pytania

Potrzebujesz konsultacji?

Zastanawiasz się nad skorzystaniem z naszej oferty?
Skontaktuj się z nami - udzielimy Ci wszystkich informacji oraz odpowiemy na Twoje pytania.
Skorzystaj z formularza kontaktowego lub zadzwoń do nas - link poniżej: